Sunsets In Paradise :)
2 silent reader[s] | +FOLLOW | DASHBOARD.



Siti Noraini Binti Jumianto, seseorang yang lalui hidupnya dengan penuh kesabaran dan penuh dugaan. Perasaan sayang masih ada dan perasaan dendam masih ada. Leo's family :-) Find me on Twitter | and Facebook

LIFE MUST GO ON..............
Sep 15, 2012 | 0 comment(s)

Assalamualaikum wbt, hi long time tak jumpa blog. *tiup habuk*. Agak lama tak update blog, memang teragak lama sangat. Sebenarnya ada masa, tapi malas nak taip nak buat masa nak luahkan perasaan semua. Kadangkadang tulis blog ni, boleh buat sendiri menangis. So, kena ambik masa yang panjang untuk berfikir. Sebenarnya, ada something berlaku lepas hari guru hari tuh. Lama kankankan? Saya simpan dan pendam. Luahkan perasaan dekat blog lagi seronok daripada luahkan dekat someone yang........ ok stop Siti! Nampak gambar atas? Oh..... itu gambar tapi ayat gambar tuhh banyak gila maksud dia. Ada semua itu ada kena mengena dengan saya. Yes! Actually, mcmmcm dah lalui pedih, perit, kecewa, gembira, sedih. Awak saya nak awak tahu, saya tak pernah berhenti sayang awak. Tapi, saya akan cuba berhenti sayang awak dan berhenti berharap agar awak jadi milik saya kembali. Saya rasa mcm saya susah sangat lupakan orang. Sangat susah lagilagi dengan awak. Awak mcmmcm kita lalui awak. Awak fahamkan maksud saya kan? Awak mungkin tak faham. Awak memang tak akan pernah faham. Like easy, awak senang carik pengganti saya. Saya bahagia kalau awak bahagia, itu sahaja saya nak. Mungkin, saya salah pilih orang, mungkin. Tapi, kenapa kita boleh tahan lama. Kalau awak tak buat masalah. Maksud saya, kita berdua, ok? Each other buat salah. Awak, this year raya tak raya bersama lagi. Last year, adalah jugak. Saya patut lupakan awak, tapi saya tak akan lupakan kenangan saya dengan awak. Apa kita lalui semua masih ada dalam ingatan saya, saya harap awak bahagia dan terus bahagia tanpa saya disisi awak. Awak nak sangat sangat sangat lupakan awak , saya nak lupakan semuanya, saya nak berhenti sayang awak, saya nak berhenti berharap, saya nak berhenti ingat awak, saya nak berhenti ingat kenangan kita, saya nak berhenti semua. Insyallah, awak.... jaga diri, jaga makan minum, saya sangat rindu awak, awak good luck in spm sayang. Bercinta, bercinta jugak. Belajar jangan lupa, masa depan kena fikir jugak. Assalamualaikum :-)





Older Post . Newer Post