Sunsets In Paradise :)
2 silent reader[s] | +FOLLOW | DASHBOARD.



Siti Noraini Binti Jumianto, seseorang yang lalui hidupnya dengan penuh kesabaran dan penuh dugaan. Perasaan sayang masih ada dan perasaan dendam masih ada. Leo's family :-) Find me on Twitter | and Facebook

BATCH 1996 AWESOME
Jun 5, 2012 | 0 comment(s)

Sebelum cuti  
Seperti biasa, semua sekolah akan buat Hari Guru sebelum cuti dan tarikahnya adalah 25 Mei 2012. Tahun nei hebatlah jugak, tunggu tahun depan batch 96' lagi hebat. Percayalah, hahahaha. Team boria yang telah melakukan persembahan pada hari guru dan kami sanagt gembira. Diatas adalah gambargambar yang telah ditangkap. Maklumlah semua pantang nampak camera, perempuan memang susah nampak camera biasalah. Semua nak menang comel, padahal semua comel. Itu kenyataan, Convent students semua comelcomel belaka, baikbaik belaka, cantikcantik belaka. Secara jujurnya, aku tak berkesempatan nak ucapkan selamat hari guru kepada semua guru yang telah mengajar aku. Oleh dengan ini, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Guru kepada semua guru yang mengajar di SMK Convent Sentul. Terima kasih :)



Semasa cuti  
First photo with ahliahli  #buddy iaitu Azny Hazyra dan Nur Elesya. Gambar semalam okay, hahaha. Saya kena bahan semalam memang taklah, dengan Amsyar pakwe Cha......... kalau jumpa budak kecik tuh memang asyik nak gaduh. Dah tua, saya tahulah saya muda woi. Janganlah jealous, hahaha. Okay, malas nak cerita dah. Next, gambar friendly dengan Desa Damai. Yang ini masa saya berada dekat kampung, tetiba ajak saya main netball dan saya setuju lah. Sebenarnya, kaki saya sakit terseliuh main bola jaring sebelum friendly tuhh. Sakit woi, sampai sekarang saya rasa kaki saya sakit tapi saya rasa dah okay. Tapi, saya jalan mcm pelik eh? Siapa perasaan? Hahahah, tapi friendly tuhh memang buat saya sakit hati!!! Pengadil main tipu sangatsangat!!!!! Kan dah kena pelempang sekali, tak tersengaja. Maklumlah, hahahaha. Kami seri dengan Desa Damai 17-17, alhamdulilah. Banyak sangat kenangan dekat kampung cuti ini, tapi tetap bored dan panas :)



Credit: Siti Noraini
New hair but i'm still old
Assalamualaikum




Older Post . Newer Post