Sunsets In Paradise :)
2 silent reader[s] | +FOLLOW | DASHBOARD.



Siti Noraini Binti Jumianto, seseorang yang lalui hidupnya dengan penuh kesabaran dan penuh dugaan. Perasaan sayang masih ada dan perasaan dendam masih ada. Leo's family :-) Find me on Twitter | and Facebook

---MidTerm Exam---
May 21, 2012 | 0 comment(s)


Assalamualaikum, 
Hi, sihat? Saya terlampau sihat kerana exam sudah habis dan saya sekarang sudah bebas....... Bebas? Hahahah, bebas dari peperiksaan pertengahan tahun jeh. Ohh, tawakal jeh jawap semua soalan yang cikgu buat. Saya sejujur-jujurnya mengatakan bawah markah saya akan turun mendadak, percayalah. Soalan sangat susah, macam Add Math!! Macam nak koyak jeh kertas sir buat. What the.............. percayalah saya akan gagal Add Math. Tapi doakan saya tak akan gagal, amin. The moment bila Puan Hasrina: paper Add Math okay? Cempakians : Paper 1 okay, paper 2*die*...... bah kata cempakians. Macam biasa cempakins memang mcm tuh. Nampak soalan susah, semua pandang each other buat muka menjengkelkan dorang. Okay lawak masa ambik paper Add Math last week, hahahaha :)

Okay, paper Add Math dah cerita. Bahasa Melayu, Bahasa Inggeris, Math, Agama, *smile*....... Paper 2 Science agak susah sikit, agak susah sikit. Sebab aku tersalah baca experiment, mcm pfffffftttttttt!! Rugi sangat, sedih saya *sad.jpg*. Paling penting akaun, saya tak seimbang!!! Buat benda tuhh boleh pecah kepala otak, aku jujur. Bagi saya, akaun tak susah sangat. Tapi agak pening, persamaan akaun sumpah tak tahu apaapa!! Main masuk jeh, insyallah betul. Amin :) dan ekonomi asas saya tak tahu saya merepek apa. Betul, saya tak tahu apa saya merepek. Macam pelik sangat jawapan saya, tapi tak sepelik saya. Lastly, Sejarah...... boleh buat dengan hati yang gembira *cute.jpg*. Dan hari ini saya telah bebas dari exam yang seumpan beban saya sebelah bahu. Saya buat dengan hati yang tenang hari nei, 





Older Post . Newer Post