Sunsets In Paradise :)
2 silent reader[s] | +FOLLOW | DASHBOARD.



Siti Noraini Binti Jumianto, seseorang yang lalui hidupnya dengan penuh kesabaran dan penuh dugaan. Perasaan sayang masih ada dan perasaan dendam masih ada. Leo's family :-) Find me on Twitter | and Facebook

Dear Crush................
May 11, 2012 | 0 comment(s)


Assalamualaikum,
Apa khabar semua? Kalau sihat,alhamdulilah.Saya pun sihat, alhamdulilah. Tibatiba hari nei tergerak hati nak update blog.... Tergerak hati? Sebab apa? Sebab saya telah mimpi crush saya. Saya nak mimpi orang lain termimpi crush saya. Maybe saya rindu dia kodd. Lama jugak tak jumpa, hahahahaha. Saya setiap hari stalk twitter dia, facebook dia. Saya memang suka mcm tuh, suka sangat. #DearCrush kalau saya dah suka awak,apa saya perlu buat hah? Tunggu awak? Tunggu sampai awak girlfriend baru saya tak suka awak.Apa nei!! Saya suka awak, awak lari dekat perempuan lain. Tak boleh, saya tak izinkan. Hahaha, bergurau awak. 

Saya tak harap dapat bersama awak, semua perempuan atau lelaki yang ada crush teringin nak berpasangan dengan crush dia mungkin disebabkan kerana telah lama kenal atau cinta pandang pertama. Macam saya? Taklah, cinta pandang pertama saya tak pernah datang lagi. Insyallah kalau ada jodoh ia akan datang, tapi mesti lambat lagi. Sayakan masih muda. Hahaha, #DearCrush saya harap awak baca blog saya, tapi saya tak mengharap. Saya tak menharap dapat awak, insyallah kalau hati kita dah terbuka mungkin satu hari kita akan bersatu. Amin, 

#DearCrush awak, saya setia dengan satu crush jeh. Awak crush saya, dan saya suka tengok muka awak yang sangat putih. Tapi.... saya gelap sikit, tak salah kan kalau saya gelap sikit kankan? Itu bukan penghalang buat saya untuk tahu lebih mendalam tahu pasal awak. Awak....... saya tak suka menunggu, hahahaha. Tapi...... saya kena tunggu, untuk kebaikan diri saya. Awak saya dah single, dan saya sangat tak suka. Dengan keredaan hati saya, saya kena tabah menghadapi semua nie kerana ini semua dugaan bagi saya. #DearCrush...... i love you :*




Older Post . Newer Post