Sunsets In Paradise :)
2 silent reader[s] | +FOLLOW | DASHBOARD.



Siti Noraini Binti Jumianto, seseorang yang lalui hidupnya dengan penuh kesabaran dan penuh dugaan. Perasaan sayang masih ada dan perasaan dendam masih ada. Leo's family :-) Find me on Twitter | and Facebook

Be Strong Siti Noraini :)
May 4, 2012 | 0 comment(s)


Hi, asalamualaikum, 
Apa khabar semua? Sihat? Aku terlampau sihat, tengok muka aku senyum tersangat lebar nei? Nampak tak....... sebenarnya, hati aku berkecai sangat. Biasalah, baru bercerai kan. Hahahaha, sempat lagi aku bergurau. Mintak ampun, bulan April sebenarnya kami dah setahun tapi..... kami berpisah dua bulan dengan tidak sengaja. Orang tentutentu tahu sebab dia apa, aku redha semua nei. Redha sangat, aku tak kesah kalau semua ini terjadi dekat aku. Semua itu takdir, aku terima dengan hati terbuka...

Kalau dah setahun kenal memang susah nak lupa kan? Memang susah sangat kan, tapi aku memang tak boleh terima dia dah. Insyallah aku tak boleh terima dia dah, hati aku dah tertutup untuk dia... Before kami couple sebenarnya, kami kawan sangatsangat baik. Suddenly, kami couple. Guess what? Kawan baik bersatu tak salah kalau jodoh kan? Hm.... jodoh? Kami takda jodoh, kalau ada jodoh kami akan bertemu kembali. Insyallah, itu semua rancangan Allah. Banyak sangat kami lalui bersama, pahit manis... semua ada, aku tetap akan kuat menghadapi semua nei dengan hati terbuka tanpa dia disisi aku...

Dan pesanan terakhir aku untuk dia, awak jaga diri awak baikbaik lepas ini, saya takda dah disisi awak. Awak saya sentiasa doakan kerjayaan awak, amin. Barang awak semua jangan risau, saya akan jaga sampai saya termampu. Awak kenangan kita akan mengubat kerinduaan saya dekat awak, saya harap saya boleh. Awak saya harap awak dapat pasangan yang lebih baik dari saya, dan lebih menghargai awak. Bukan saya tak hargai awak, hargai sangat. Tapi saya tak boleh...... saya mintak maaf. Jaga makan minum elokelok, belajar raijnrajin. Tahun nei SPM kan? All the best dear ex...........




Older Post . Newer Post