Sunsets In Paradise :)
2 silent reader[s] | +FOLLOW | DASHBOARD.



Siti Noraini Binti Jumianto, seseorang yang lalui hidupnya dengan penuh kesabaran dan penuh dugaan. Perasaan sayang masih ada dan perasaan dendam masih ada. Leo's family :-) Find me on Twitter | and Facebook

............................................
Apr 23, 2012 | 0 comment(s)


Hi, there. Assalamualaikum semua, 
Memang tersangat lama tak update blog, lama kan? Biasalah, aku dah tua sekarang. Makin tua sekarang. Aku nak cerita apa hari nei? Ohh, sebelum tuhh. Kelas aku Cempaka sentiasa bising, dan sentiasa gelak tawa. Last week, gotong- royong kelas. Hahahha, mcmmcm terjadi. Memang tersangat lawak, pelbagai kerenah terjadi. Dan aku sangat mengantuk dalam kelas, aku tak tahu kenapa. Kalau cikgu yang macam Puan Sagu, memang tak berhenti aku gelak. Kalau cikgu tuh..... oh mengantuknya... K, tutup cerita :)

Nampak gambar atas tuhh, senyuman yang cukup manis aku bagi. Manis kan? Lol, biasalah kehidupan mcmmcm dah lalui duka, manis, pahit, masam, pedih, kecewa dan sebabagainya. Sejak akhirakhir nei, kepala aku pening sangat. Aku tak tahu kenapa, kena fikir tuh? Fikir nei? Hmm..... Aku sekarang focus belajar jeh sekarang. Maklumlah exam dah nak dekat, kena sentiasa be ready. Ujian 1 aku hari tuhh, okay lah. Aku top 10 dalam kelas, alhamdulilah. Tapi tak bermakna aku kena mainmain. Tak sebaliknya, aku lebih berusaha untuk markah yang lebih tinggi.

Selalu orang katakan lelaki perlu ada disisi? Perlu ada? Untuk apa? Bagi kita kecewa sebab 
dengan perangai dia yang mcm...... Aku malas nak burukan lelaki, sometimes perempuan apa kurangnya. Lelaki sekarang dan pada masa dahulu jauh sangat perbezaan. Siti dulu zaman apa wei? Kau nei pun satu. Hmm.... wahai kaum Adam dan kaum Hawa sekalian keduaduanya ada kebaikan, dan ada juga keburukan. Dan yang terakhir, aku percaya mesti ada hikmah apa yang terjadi terhadap aku. Aku redha, aku mesti kuat hadapi semua ini dengan hati terbuka.........







Older Post . Newer Post