Sunsets In Paradise :)
2 silent reader[s] | +FOLLOW | DASHBOARD.



Siti Noraini Binti Jumianto, seseorang yang lalui hidupnya dengan penuh kesabaran dan penuh dugaan. Perasaan sayang masih ada dan perasaan dendam masih ada. Leo's family :-) Find me on Twitter | and Facebook

Jan 14, 2012 | 0 comment(s)
Our Friendship Never End , I'm Promise :)

Buddy

Buddy

Buddy

Buddy

Buddy


Thumbs up ! Assalamualaikum semua , sihat semua ? Ape khabar semua ? Okay , sekolah ? Dua minggu sekolah mseti banyak kerja kerja sekolah kankan ? Hahahhah , aku pun bertimbul nei . Folio lagi , kena hantar minggu depan 2 minggu kea . Kejap bukan dua minggu , 10 hari hari jeh . Fuck ! Okay , hari nei aku nak cerita pasal tittle hari nei . 'OurFriendshipNeverEndI'mPromise' , itu bermaksud tentang buddy okay . First nak cakap yang aku jauhkan diri dari buddy . Aku jauhkan diri sebab ada sebab wei , ada sebab dan ada sebab . Aku just nak cakap yang buddy dah kenal lama dan lama sangat , just ktorg gelarkan group nei just untuk lima orang yang selalu bersama susah senang . Dan kami semua dah kenal agak lama , dari kecik lagi . Aku bahagia dapat kawan mcm korang semua , bahagia sangat wei . Terima Kasih :)


Ahli pertama Siti Atieqah Binti Suhaimi , 16 Tahun bersekolah di Smk Convent Sentul . Dia kawan baik aku dari sekolah tadika sampai sekarang , banyak dan banyak sangat kenangan wei . Susah dapat kawan mcm nei , so aku hormat dia dan keluarga serta aku hargai dia dapat kawan mcm dia yang faham kehendak aku :) Ahli kedua , Siti Rashidah Binti Sulaiman , aku nak cerita pasal ape hah ? Okay , dia nei jenis  yang mcm tuhh lah . Yang mcm tuhh , hahahhha :) Aku susah bergaduh dengan dia , dialah paling susah wei . Itu jeh kodd , hmmm . Yang ketiga , Azni Hazira Binti Abu Bakar , i miss her so much , tp kenapa kau buat aku mcm nei wei ? Okay , aku stop main dengan perasaan kejap . Dia paling rapat dengan aku , tapi sekarang aku dah rengang dengan semua orang bukan dia jeh . Kau faham aku kan ? Aku pun faham kau wei . Yang keempaNur Elesya Binti I'dinazahar , budak yang bawah umur ? Ayat aku kelakar kan , taklah wei kau dah besar wei . Pandaipandai kau fikir mana yang baik dan mana yang buruk cha . Aku tahu kau boleh berfikir , jadi buatlah yang terbaik . Aku tak mengharap apeape dari kau wei , just aku nak cakap yang fikir  masa depan buat keluarga kau wei bukan kau sorang jeh tapi kita semua dalam buddy . Ingat ,

Dan yang terakhir , aku Siti Noraini Binti Jumianto . Aku mintak maaf sejak kebelakangan nei aku tak rapat dengan buddy dan aku sangat annoying kan ? Pergi pasar malam sorangsorang macam  takda kawan kan ? Padahal ada , aku mengelak dengan buddy ada sebab wei . Aku mintak maaf sebab dah lain sangat dengan buddy . Aku punca buddy jadi macam nei kan ? Tapetape , buddy boleh still berempat . Pasal aku lupakan lah . Aku okay mcm nei , kalau rasa bored pandaipandailah aku cari masalah untuk hilangkan bored wei . Kalau aku ada pun , mcm terpinggirkan ? Buddy berduadua , aku sorangsorang . Saya okay mcm nei :) Aku akan rindu time buddy bersama , gelak tawa semua , berkongsi masalah semua dan lainlain . Aku tak akan pernah lupakan buddy even buddy pernah buat aku mcmmcm . Aku akan rindu dan rindu kenangan bersama buddy , ILOVEYOU 






Older Post . Newer Post