Sunsets In Paradise :)
2 silent reader[s] | +FOLLOW | DASHBOARD.



Siti Noraini Binti Jumianto, seseorang yang lalui hidupnya dengan penuh kesabaran dan penuh dugaan. Perasaan sayang masih ada dan perasaan dendam masih ada. Leo's family :-) Find me on Twitter | and Facebook

Jan 7, 2012 | 0 comment(s)
Hello People :) 


Assalamualaikum ,


Ape khabar semua sihat tak nei ? Aku , sihat dan sihat :) Okay , tahun baru hari tuhh before 2012 aku tak keluar malas sangat . Aku sambut new year dekat flat aku jeh , dengan buddy . Ika jeh takda , yang lain semua ada . Ktorang gembira sangatsangat , mcm orang gila masa tuhh . Pejam celik pejam celik dah masuk sekolah , hahhahha . Sekejapnya cuti , aku tak rasa pun cuti . Tahun lepas abah tak bawak holiday , dia busy sangat . Aku duduk rumah , online , tolong emak , makan dan keluar jalanjalan . Rutin harian masa bulan Disember :)


4 Januari 2012 , sekolah dah dibuka . Aku sentiasa bangun pagi dan pagi , even lewat pun tak lewat mane pun . Pagipagi sampai sekolah nampak budakbudak tingkatan tiga lagi besar dari aku . And i was like ? Biar betul aku tingkatan empat . Bunyi agak kelakar :) Membebel punya pengetua masa perhimpunan , blablabla . Okay , pengetua dah habis cakap . Guru bertugas cakap , 'Pelajar Tingkatan Tiga tahun 2011 , lepas ini masuk dewan . Cikgu mintak kertas aliran tuh , lepas tuhh cikgu cakap . Cikgucikgu semua dah masukkan kamu semua kedalam aliran mengikut result kamu . Semua orang dah takut , aku pun takut nei . Kaki mengeleter jeh ;) First class , 4M . Selamat tak masuk , Second Class 4B , tak masuk jugak alhamdulilah . Third class , 4C . Aku dengar punya dengar , nama aku disebut 'Siti Noraini' . Aku pelajar 4C 2012 :)


Setiap hari ada kerja sekolah , dan kerja sekolah . Pasal Add Maths cikgu cakap , koang percaya tak yang koang boleh buat add maths jawapan 3 4 muka surat . Muka dah ternganga macam orang gila , biar betul . Aku tak percaya wei , aku masa form 3 lah malas buat jalan kerja guna calculator jeh . Kena paksa dengan Puan Chew baru aku buat tuhh . Aku first time dapat guru kelas macam cik ? Aku lupa nama dia , hahahhahahha :) Cikgu semua okay , ada lah sesetengah cikgu macam aku tak suka . Tapi kena suka , sebab nak dapat ilmu tuhh . Kelas tuhh , akan buat aku tergelak habis masa belajar . Kelas 4 Cempaka tahu nei , bising dan bising . Boleh terkawal kalau cikgu otw nak masuk kelas , mulalah diam :) Gelaran untuk setiap tahun pelajar masuk 4 Cempaka adalah Bising . Peace yooo (Y) , bising dan bising :) Aku akan belajar Add Maths , Ekonomi Asas , Prinsip Akaun dan lainlain bersungguhsungguh untuk jadi pelajar cemerlang . Cehhh , aku lupa pasal sejarah tahun nei , sejarah tahun nei akan lain dan lain . Hihi , please be nice to me History . ILoveYouSoSoSoMuch TextBook , Exercise Book And Homework :)




Older Post . Newer Post