Sunsets In Paradise :)
2 silent reader[s] | +FOLLOW | DASHBOARD.



Siti Noraini Binti Jumianto, seseorang yang lalui hidupnya dengan penuh kesabaran dan penuh dugaan. Perasaan sayang masih ada dan perasaan dendam masih ada. Leo's family :-) Find me on Twitter | and Facebook

Dec 31, 2011 | 0 comment(s)
THE END 2011 :)


Buddy Forever ♥♥♥

Buddy Forever ♥♥♥

Not Be Separated ♥♥♥

SMK Convent Forever♥♥♥

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua , hi peeps :) Sihat semua ? Harapharap koang semua sihatlah .  Firstly nak cakap hari nei 31 december 2011 last day for 2011 . Hahahahhaha , esok 1 Januari 2012 tahun baru . Aku tak akan sesekali lupakan kenangan aku yang terlampau manis pada tahun 2011 . Banyak sangat wei , susah nak lupakan . Kenangan manis akan aku jadikan tatapan untuk setiap hari pada tahun 2012 dan kenangan pahit akan aku lupakan dengan sebegitu sahaja , aku janji . Kenangan gambar pertama tuhh , gambar buddy . Ktorg mandi pool dekat kondo , tarikah 12 November 2011 . Aku tak akan lupakkan tarikah tuh , second picture birthday AznyHazyra 19 August 2011 :) Third picture 29 December 2011 , lepak dengan Afiqah Najihah dan Siti Norsyazwani . Aku gembira sangat masa tuhh . Lastly , pasca PMR'11 , pergi Putrajaya dan kilang roti dekat Shah Alam :) . Kenangan yang aku tak boleh lupakan masa pergi sana , aku terbuang sampah dekat tepi tasik kena marah dengan Puan Afi ambik kau  . Dan kenangan pahit aku , duduk dalam bas dengan tempat duduk yang basah . Peace (Y)


Kenanga pahit aku 2011 ? Ya Allah , aku tanak ingatlah . Aku akan cuba lupakan dengan tenang . Aku harap aku boleh sangat , boleh punya lah . Memamg susah nak aku lupakan tahun 2011 nei , boleh tak kekalkan jeh 2011 ? Atau patah balik masa pergi 1 Januari 2011 , kelakar  tak ? Kelakar sangat , hihi :) Aku rasa aku banyak buat benda yang salah , dah telah mengecewakan seseorang yang pernah menjadi sebahagian dari hidup aku . Dan sekarang itu semua kenangan buat aku . Aku kena lupakan semua tentang dia , kena buka buku baru untuk tahun 2012 . Promise again , hahahaha :) Memang susah , tapi aku akan cuba melupakan segalagalanya . Aku hanya mampu berdoa agar tahun 2012 aku jadi lebih bermakna buat aku dan keluarga aku serta buddy . Aku juga berdoa supaya aku di Tingakatan empat nei , dipermudahkan lagi untuk aku belajar dengan bersungguhsungguh . Janji dan aku tetap akan berjanji untuk memberikan yang terbaik untuk kedua ibu bapa aku :)  . Itu azam aku untuk tahun 2012 , aku harap masa depan aku bertambah cerah pada tahun 2012 . Amin :) 
||
||
||
\/

Selamat Tinggal 2011 Dan Selamat Datang 2012 ♥♥♥




Older Post . Newer Post