Sunsets In Paradise :)
2 silent reader[s] | +FOLLOW | DASHBOARD.



Siti Noraini Binti Jumianto, seseorang yang lalui hidupnya dengan penuh kesabaran dan penuh dugaan. Perasaan sayang masih ada dan perasaan dendam masih ada. Leo's family :-) Find me on Twitter | and Facebook

Sep 1, 2011 | 0 comment(s)
Happy Eid Mubarak :)


Firstly , nak say yang raya tahun nei bagi aku was awesome . Serius , bulan puasa tuhh banyak jugak dosa aku kutuk org sini , marah org , emo aku memang kuat sangat masa tuhh . Sory , kalau tak boleh kawal diri  wei . Btw , aku nak mintak maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki . Sesiapa yang terlebih kenal aku , koang fahamlahkan perangai aku kan ? Aku mintak maaf sangat kat koang wei . Selamat Hari Raya :)


Malam Raya , terlampau best sangatlah kan . Macammacam emak aku masak tahu , syok tahu buat rendang . Abah aku and the geng buat lemang . Ada sikit pengalaman , buat lemang nei . Haha :) Mercun serius , abah aku beli banyak punya . Aku suka tangan aku kena serpihan mercun bom bola , ohh sakit babe . Satu malam , tak boleh tidur . Aku Suka :)


Raya Pertama , pagipagi dah kena marah dengan akak aku sebab bangun lambat . So , tak pergilah sembahyang raya . Sedih :( Lepas akak , balik sembahyang jeh . Siapsiap salam abah dengan emak . Ohh , nak menagis jeh rasanya . Setahun sekali kan , aku jadi mcm nei . Lepas tuhh , pergi kubur arwah aki dengan wan . Rindu doang wei , alhamdulilah dapat baca yasin kat doang . Lega sikit , AMIN :)


Raya Kedua , serius hari nei lah paling penat sekali . Ramai gila , org KL datang rumah aku mcm tadi nak buat kenduri tahu . Habislah kalau adik beradik emak aku masak , memang terbaiklah . Tayah nak cakap apeapelah kan . Terbaikkkkk :) Memang tak lah , kak long bagai duit raya tahun nei double sikit , alhamdulilah murah rezeki kak long amin :)


Nasihat aku untuk diri aku sendiri : Kepada budak tuhh , aku mintak maaf babe sebab kata kau mcmcm , aku mintak maaf wei . Kepada semua warga Facebook , Twitter And Blogger aku mintak maaf wei if selama nei aku terkasar bahasa , termaki kea ? Aku mintak maaf , enjoy lah raya tahun nei okay . Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin :)







Older Post . Newer Post