Sunsets In Paradise :)
2 silent reader[s] | +FOLLOW | DASHBOARD.



Siti Noraini Binti Jumianto, seseorang yang lalui hidupnya dengan penuh kesabaran dan penuh dugaan. Perasaan sayang masih ada dan perasaan dendam masih ada. Leo's family :-) Find me on Twitter | and Facebook

Sep 23, 2011 | 0 comment(s)



CALON PMR 2011 :)

Nama : Siti Noraini Binti Jumianto
Kelas : 3 Anggerik
Umur : 15 Tahun
Sekolah : SMK Convert Sentul 
Kod Giliran : WLKO34
Mata Pelajaran : Bahasa Melayu , Bahasa Inggeris , Matematik , Sains , Agama Islam , Kemahiran Hidup , Sejarah , Geografi .

Pesanan Untuk Diri Sendiri : Ohkay , firstly nak say aku 'TAKUT + EXTICED' tak tahu results plus tuhh ape . Omggggg , exam wei . Wake Up Siti , nak exam dah nei . Tak boleh tidur lagi , belajar hard sekarang . Aku tidur lagi kankan ? Taklah , aku dah bangun lama wei . Aku dah banyak berubah nei gila , banyak gila meningkat aku dah buat . Sejarah , Geografi , Bahasa Melayu , Kemahiran Hidup , Matematik , Agama , dah Bahasa Melayu aku yakin aku boleh scored . Bahasa Inggeris , sekarang tengah buat latihan essay , nt pass dengan cikgu . So , ada peningkatan . Alhamdulilah , sains aku ? Aku tak tahu lah , so sekarang nei just banyak buat nota supaya faham . Wahhh , banyaknya aku berubah babe . Bangganya aku , haha :) Berjuang habishabisan , insyallah boleh . Amin :) Koang doakan , kejayaan aku okay supaya berjaya . Mak , Abah , Akak , Dina , Deeaa , Alang , dan Adik doakan aku tahu . Koang punya doa amat penting , terima kasih kerana sentiasa support aku . Muahhhh :*




Older Post . Newer Post