Sunsets In Paradise :)
2 silent reader[s] | +FOLLOW | DASHBOARD.



Siti Noraini Binti Jumianto, seseorang yang lalui hidupnya dengan penuh kesabaran dan penuh dugaan. Perasaan sayang masih ada dan perasaan dendam masih ada. Leo's family :-) Find me on Twitter | and Facebook

Jul 23, 2011 | 0 comment(s)
23 APRIL 2011 :)



Ejal , Fahmi koang mane hah hilang ? Aku dah lama tak lepak dengan koang tahu ? Selamat koang datang tadi kan ? Boleh snap pic kat atas nei kan ? Thanks guys <3<3<3


Adeq Ieka , Firuz , firstly tahniah sebab dapat num satu acara 4x100 meter . Ohh , firuz nak tangkap gambar kan dengan city ? So , tadi dah tangkap happy lah tuhh kan HAHA :) Sayang Koang <3<3<3


Fyraa , kau musuh aku kan ? Asyikasyik nak gaduh jehh kan ? Kau nei memang lah kan NAKAL tahu ? Adeq , first meet kan ? Ohh , adeq COMEL lah . Gelar akak ape ? " Mata Sepet " HAHA :) 


Cha Elesya , dia nei firsttime aku tengok dia lari buad kali pertama untuk peringkat scula menegah tahu ? Ohh , not badlah dea nei . Dikatakan , laju jugaklah . Jangan Kembang Aku Puji Tahu :) Tahniah , dapat medal cha . ILOVEYOU <3<3<3



Ohh , nei gambar terakhir sebelum aku berpisah dengan Myra , Ieka dengan Adeq Qiela <3 Ohh , mesti rindu doang nei . Koang ingat senang nak jumpa donag kea ? Pehh , susah wei . Serius tak tipu . ILOVEYOUGUYS 
<3<3<3


Ini budaklah yang aku gilegile masa SportsDays hary scula Cha . Pehh , kelakar babe :) Kutub orang nei lah , tuhh lah . Coyy , tak baik wei . Kau nei jahadlah wei . Dahlah , kaybai gemok Sayangs kau <3<3<3<3





Older Post . Newer Post