Sunsets In Paradise :)
2 silent reader[s] | +FOLLOW | DASHBOARD.



Siti Noraini Binti Jumianto, seseorang yang lalui hidupnya dengan penuh kesabaran dan penuh dugaan. Perasaan sayang masih ada dan perasaan dendam masih ada. Leo's family :-) Find me on Twitter | and Facebook

Jun 23, 2011 | 0 comment(s)
THANKS GOD GIVE ME A FAMILY LOVING ME :)


MY LOVING PARENTS :)


AKAK SULUNG :)


ABANG BESAR DIRUMA :)


EBAB BEST SIS IN THE WORLD :)


Hey , sory dah lame tak update blog kan ? Padahal , semalm baru update . Hee , ape nak jadi lah dengan kau nei SITINORAINI btw isnin selepas aku rasa macam happy semacam jehh kat family aku . Firstly , nak say yang aku tak wish lagi Happy Father's Days hary ahad tuhh so aku wish hary isnin . Sebab , abah aku ada hal kat kampung . Nt , masa aku balik ruma tuhh ada beg yang abah aku selalu bawak tp abah aku tde so ape lagi pegi tidur dulu lah kan . After , dah habes tidur aku keluar bilik see abah aku kat luar , so aku letak beg aku kat luar nt dengan MATA SEPIT yeaa , wish kat abah 'Selamat Hari Bapa Abah . Emak aku menyampuk pulak " Tade beli BUNGA kea ? Hadiah kea ? *Tergelak :) Aku cakap hary isnin happy bagi aku sebab SATU FAMILY DINNER SAMA TERMASUK ABG IPAR aku :) So , peluang nei selalu jarang dapat . Ape lagi , dinner ramairamai lah . Abg aku beli satay YANG TERBAEK KAT SENTUL :) Pehh , sedap babe ! Act , selama nei baru aku tahu yang abg aku nei CARING pcal aku :) 


THANK YOU :)





. Newer Post